Rabu, 6 Oktober 2010

express my feeling

Minggu ni aku rase emosiku xstabil sgt..
Kejap rase sgt2 heppy,kejap rase sedih
Kdg2 rase serba salah
N kdg2 rase sgt2 bersalah sbb buat org sedih..
Tp seriously aku ckp,nk jg hati n perasaan org ni sgt susah..
Yela,bagi aku,aku rs cm dah buat y terbaik u org tu,tp…
Ntahla…confuse!!
N kdg2 rs stress sbb ade org marah kt aku..
Mgkin dia x sgje buat cmtu..tp…
Aku ni mnusia biase..
Ade perasaan juge…
Kdg2,org ckp aku ni sgt2 sensitif..
Ya,aku mgku,aku sensitive..
Tp xsmua bnde aku snsitif..
Tgkla pd tmpt n keadaany..
Tp korang jgn bimbangla..
Klu aku terase or marah ke,skejap je..
Then,hilangla…
Cme bg aku ms u tenangkn dan muhasabah diri blik…
insyaALLAH,aku maafkan korg semue..
minggu ni jg aku rs agk tension skit cz da msuk head n neck
byk name pelik2..
susah nk pronounce…pterygoid..bak kate prof ezz,pronounce it without ‘p’..
n susah nk imagine..
aku rs cm nk ambik je skull dlm dissection room tu,bwk blik kt glen view
mgadap skull tu byk kali,BILE DA BIASE, insyaALLAH mudah ingt..
okla..stakat tu je..saje nk hilangkn ngantuk ni dgn mnulis blog..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan