Khamis, 6 Januari 2011

adoyai...

assalamualaikum...

Sejak dua menjak ni..byk perkara y berlaku pada diri saya..ada perkara y baik n ada perkara y buruk…
Mybe ade smething wrong pd diri saya ni…sy perlu check blik ape y telah saya buat sejak naik sem 2 ni..tdo??mcm dah overdose…6jam lebih kot..xpenah2 hyt saya tido lebih mcm ni..bukan skali dua,tp hmpir tiap2 hari…

tido dlm kelas?dulu mcm jarang sgtla nk terlelap tme prof iman ajar,tp skarg mcm byk kali je terlelap…tersengguk-sengguk mcm tgh berzikir..nk kate stay up,xkot…adoyai…pastu,ble tme tutorial,mulala menggelabah…exam pro da nk dekat,tp saya punye usaha,ntahla..mmg kurangla…
I need someone to support me…
I need someone to motivate me..
n sy perlu check blikla ape y buat sy jd hilang semangat mcm ni…
Ya ALLAH,kuatkn aku,lindungiku dari putus asa…teringat lagu muhasabah cinta by edcoustic…
Okla…



1 ulasan:

  1. alangkah beruntungnya apabila kite tersedar kelemahan. kite tersedar kesilapan dan keresahan.
    terima kasih kepada Allah atas semuanya.

    motivasi yg terbaik adalah datanganya dari diri kita sendiri. :-)

    BalasPadam