Rabu, 21 April 2010

di sini segalany bermula...



memandangkan xam da habis,rase lega y teramat sgt..maka bermule la segala misi2 y dirancang slame nh...ape nak buat cuti dua bulan ni??




1.nak qada' tido..huhu..
2.nak bace novel DENYUTAN KASIH MEDIK..member2 y da bace,semua ckp novel ni best..banyak jugak la pgjran n bende2 baru dapat lps bc bku nh..hampir semua kawan2 aku ade buku nh...dia mengaitkn kisah perubatan dan fiqh perubatan
3.nak habiskn tgk dokumentari TRUTH THE ARRIVAL N THE DIVINE BOOK
4.esk nk pergi jalan2 dgn kawan2..
5.nak mengemas buku2 yang banyak sgt2 nh...
6.balik rumah ni,mcm biase,jadi suri rumah sepanjang masa untuk family
7.nak jumpe kawan2 lame
8.nak p sekolah lame(SHAMS)..ziarah cikgu2
9.jadi guru untuk adik2.memandangkan kedua2 orang adk tu akn menduduki xam spm n upsr tahun ni.
10.nak improvekn BI aku ni..huhu
11.nak kemas kini note 1st year punye,memandangkn next year aku akn ambik pro xam,jadi nnti xla kalut2 wat note ble nek 2nd year..
12.nak mengulang balik hafazan aku..
13.nak tgk tv puas2...

semoge segala rancangan aku ni berjalan dgn lancar + harap sangat2 aku dapat guna masa 2 bulan nh sebaikny memandangkn cuti ni adela yang paling panjang sepanjang hidup aku sbg student medik..huhu

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum. Emm nk tanye sket, nape buku2 jiwang ke buku2 islamic ke drama2 bnyk citer pasal doktor ngan peguam je.? Org yg keje laen xde ke.?

    BalasPadam
  2. tirah, tajuk buku tu denyut je bkn denyutan..eheehe

    BalasPadam
  3. wkmslm..
    to Dd4(abg deen):em,ye ke kbnyakn novel cm tu?bukti kn?hehe..ntahla knp,mybe realiti skrg ni org nmpak doc sesuai ngn lawyer @ kwn2 pengrg nvel tu kbnyknny doc n lwyer

    to mek ti:typing error..hehe

    BalasPadam