Rabu, 19 Mei 2010

Rindu bangat sama kamu...

assalamualaikum pembuaka bicara...

bila parents pergi kerja,adik-adik pergi sekolah...

tinggal saya sorang-sorang kat rumah...

mata terkebil-kebil..

aku tgk kau(TV n laptop),kau tgk aku...

kadang-kadang,dua-dua x tgk..

maksud saya,xtgk TV la..

bila duduk kat rumah sorang-sorang...

mulala rindu suasana kat glenview,

rindu suasana kat rumah 14-02...

rindu bilik 2..

rindu pada housemates..

rindu nak solat berjemaah sama2 dengan housemates..

betul la orang cakap,solat berjemaah ni boleh ikat hati-hati kita..

rindu pada usrah batch...

rindu pada GOTTU(hanya sesetengah orang je tau apa gottu ni)..

rindu pada akak2 GOTTU...siapa??(SIR,rahsia)..

rindu pada adik-beradik GOTTU..siapa??(SIR,rahsia)..

yela,tiap2 minggu jumpe..

kali ni,2 bulan xbersua muka..

rindu pada prof ezz..prof lain xrindu ke??

rindu jugak...

tpi prof ezz lebihla skit..

teringat first tme prof sebut nama saya...adila...

smpai skrg masih salah sebut.-atila-...tp ok skitla dr dulu..hehe..

xkisahla sebut apa2 pun,bkn nk cari publisiti..tp nk cari berkat..

belajarla tinggi mana pun,tp klu xde berkat,buat ape kn??

last tme jmpe prof ezz,ms last day kat kmpus..jumpe dlm lift,skali ngn prof arifin..then,prof asked me,

prof ezz:what paper td??

tirah and zati:em,physio..this is our last paper..then,holiday..(happyny)

prof ezz:so,how about physio??easy or not?(killer question btul)

tirah n zati:emmm..moderate..(actually,don't know what to answer)..

prof ezz:physio you said moderate,anat you said moderate,so,which one is good for you??

tergamam sekejap..senyuman je mampu saya bagi..hahaha..prof arifin plak,asyik tgk je kt ktorang..hehe..nk jugak sapa prof arifin,tp dia da terlebih dahulu kluar dr lift tu..tgkat 8..

ketahuilah,AKU kangen bangat sama korang..

semua rindu..

nak buat mcm mana,rindu itu satu anugerah.

mcm dlm stu lgu dr kump hijjaz tu..

rindu itu adalah...anugerah dari ALLAH...bla..bla..bla..xingtla ape smbungn sterusny..hehe

Aku enggak bisa menghalangnya(perasaan rindu)..

bosan2 duk kat rumah,ape lg,dengar lagula

dlm byk2 lagu ni,adela stu lagu tu y sempat saya tangkap n selaminya dalam2..

best..

nk tau lagu apa?jom layan..

layan tau....

harapan padamu subur kembali,dr kumpulan saujana...

2 ulasan:

  1. salam tirah..em, rindu kat Gottu?? haha..
    rindu jugak nk jumpa tirah n adik2 gottu..
    insyaAllah..bukak sem ni kita jumpa..hu

    BalasPadam
  2. wkmsalm..yup..rindula kak..rindu pd pengisian r-----..hehee..

    BalasPadam