Ahad, 16 Mei 2010

sAmbuTan hAri Guru Shams...

kad paling besar....

Alhamdulillah,hari ini sy berkesempatan untuk meraikan sambutan hari guru di SHAMS(sheikh abdul malek school)…selamat hari guru sy tujukan pada semua para guru di Malaysia terutamanya y pernah mendidik saya:

USIM:prof ezzaldin,prof hanny,Dr.Hisyam,Dr.syarifah,Dr.hanum,Prof jamilah,pn ju,Prof iman,Prof arifin,Dr.noraini,Dr.nik norma,Dr.ayad,miss Que,ustz nazeri,usataz Muhammad dan lain2..


TAMHIDI:ckg Rahim(ARHO),Pn.juliana,pn.shamsiah,pn.fatimah,ustaz ato’ dan y lain2..
KMNS:semua guru-guru di kolej matrikulasi negeri Sembilan..walaupun sebulan bersama,tapi jasamu tetap di kenang…

SHAMS:semua guru d SHAMS..esp:ckg zahidah(guru kelas 5a3),ckg zainomal(addmath),puan rohaya(physc),ckg rosli(chemy),pn.norlia(math),ckg wahidah(bio),sir nasa,ckg ida,ustz salmiah,ustz zaidi,ckg normi,ustzh hamidah,cg rahimah .dan y lain2..


Ckg tusyen:sir Ong ,tcr ez,pn rohaya,ckg zaiton

SKL:semua guru d sk losong..

Terima kasih kerana telah mendidik saya sampai saya di tahap ini..kamu semua adalah y terbaik..teruskan perjuangan u terus mendidik anak2 bangsa..ilmu y kamu semua curahkan amat bernilai..kenangan bersama cikgu2 semua xkan saya lupakan…insyaALLAH…
Sambutan hari guru D SHAMS pd hr ini sgt meriah..tempat pertama y saya dan radhiah pergi adalah ke bilik guru..berjumpa dgn guru2 y ada di situ..slps tu,kami ke dewan gemilang shams, untuk upacara perasmian smbutn hri guru..
Disini sy hidangkan video y sempat sy rakam buat kenangan dan tatapan EX-SHAMS y rindu nak pergi ke shams,tp x berkesempatan berbuat demikian…

cabutan bertuah untuk cikgu-cikgu..cikgu normi bertuah..yeah..


antara hiasan y ditampal d dewan..nama guru-guru..

bacaan ikrar..

dah hbis tgk gambar?jom tgk video plak..
nyanyian lagu hari guru shams..




korang semua(ex-shams)bley kenal x suara ckg mana y conduct nyanyian ni??hehe..ckg man y cnduct..cg kaunselor shams..cg ni la y byk bagi motivasi kat ktorg semua..n kenangn y xley lupa ngn ckg man adalah ketika join lwtn kelab bingkas ke pulau lgkawi..cg ni mmg spoting...suke-suke..hehe...

deklamasi sajak:oleh student shams form 5.


p/s:sori,gmbr x clear sgt,biasalah,handphone murah...n sori video u deklamasi sajak ada gguan luar skit cz tme tu ada mat-mat rempit racing ats jalan..

saya berusaha sedaya upaya untuk rakam video ni,wat kenangan..duduk kat depan skali,luar dewan shams..hehehe
p/s:terima kasih byk2 radhiah..temankn saya skali ngn adik awk ke shams td..


2 ulasan:

  1. salam tirah..wow.besrnyer kad tu? batch tirah yg wat ke?

    BalasPadam
  2. wkmslam..ish,xdela kak..y tu kad y budak2 mpp y wat..hehe..batch sy y dtg ms hr guru tu 2 org je.org len dtg hr isnin..
    cmel ea kad tu?kn best klu dpt kad birthday cm tu kn?hehe

    BalasPadam